תובנות בסיום המופע :הרבנית לאה ליבא שטרן מסקולען תליט"א:
בהתרגשות רבה אני רוצה לבטא את רגשותי לאחר שנכחתי בהופעתה של פוליא בלוי. לא יאומן באיזה צורה מרתקת וערכית. המסר מועבר בין המילים - מופע בלתי נשכח.
ברכת קודשו של כ"קהאדמו"ר מנדבורנה שליט"א
יישר כח על היוזמה המבורכת לחזק אנשים בתחום שמאוד דרוש וחסר. יתן השי"ת ותצליחו לעשות חיל במעשיכם.
שיתוף וסיכום ארוע לאחר צפייההרבנית מסערט ויזניץ הרבנית חוה הגר תליט"א:
אירוע מרגש ומעצים. הרגשתי שהמופע מדבר אל כל אחד בקהל, עם אור ואמונה בלי קלישאות. שילוב המסכים נתן עומק והפך את המסר לחזק במיוחד.