היי שלום לך, שמחה לראות אותך כאן.
אז מי אני?
שמי פוליא בלוי , נולדתי בכ"ג בתמוז ה'תשנ"ח 16/07/1998 .
בהיותי כבת שמונה הגיע ה"ארוע" הראשון- שהוכח לאחר ברור כארוע אפילפטי.
הוא היה הארוע הראשון - אך לא האחרון...
כך האפילפסיה השתלבה בחיי, מעבר לכל הנספחים והאתגרים שליוו אותי , חיי התנהלו בצורה של- נופלת קמה , נופלת ושוב מתרוממת.
בשלב מסוים בחיים שלי גיליתי שיש בי נפש של אומן, רטוריקה טובה, וכריזמה אדירה .
ואז, אז יצאתי לדרך ואני עדיין בדרך .
הדרך שלי עדיין לא תמה, היא מסע אדיר שמוביל לפסגות אדירות, ומביא אותי ואת הקהל הצופה ליעדים שלא היינו מגיעות אליהם אילולא הנפילות.
ההדים שקיבלתי מאדמ"ורים , ממשפחתי , מנשות מקצוע ומי שבחר להצטרף למסע שלי היו מדהימים (בחלק מהם שיתפתי אתכם בדף הבית)

אז אחרי שקראתם קצת עלי מזמינה אתכן קצת להכנס לרובד המסע .
הוא עמוק הוא מרגש ומטלטל , והכי חשוב מרומם!
לקבלת טעימה קטנה מהמסע שמחכה לנו שלחו הודעה לכתובת:fuly600123@gmail.com
